Cum funcționează

Platforma B2B Meetings conectează comercianții cu furnizorii de produse DIY

Comercianți

Cine se poate înregistra?
  • buyerii;
  • category managers;
  • directorii de achiziții;
  • proprietarii de afaceri;
  • directorii de marketing;
  • alți factori de decizie în achiziție.
Ca buyer, odată înregistrat în platformă:
  • vei avea acces la o paletă largă de produse din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening, care îți pot completa portofoliul de produse;
  • vei putea să selectezi produsele de care compania ta are nevoie;
  • vei putea confirma și realiza gratuit întâlniri de business din confortul propriului birou sau în cadrul evenimentului dedicat EXPO DIY.
Înregistrare Comercianți

Furnizori

Cine se poate înregistra?
  • directorii de vânzări;
  • directorii de marketing;
  • proprietarii de afaceri;
  • alte persoane autorizate.
Ca furnizor de produse DIY, odată înregistrat în platformă:
  • vei putea să-ți prezinți și să-ți pui în valoare oferta de produse în fața potențialilor clienți – companii;
  • după înregistrarea în platformă, bifează cel puțin planul de intalniri cu „1 intalnire”, pentru a continua înregistrarea. Nu se percepe nicio taxă/ fee în acest punct;
  • vei putea completa propriul profil cu informații relevante despre companie (domeniu, adresabilitate, website etc);
  • vei putea încătrca prezentări, cataloage (în pdf) sau video-uri de prezentare (link YouTube, Vimeo);
  • vei putea solicita, programa și desfășura întâlniri de business cu reprezentanți ai comercianțior prin intermediul platformei.
Înregistrare furnizori

Întâlnirile de business:

  • întâlnirile fizice se programează în cadrul evenimentului dedicat EXPO DIY (pe 19 si 30 iunie 2022), într-o zonă special amenajată;
  • întâlnirile online se programează la o dată și oră stabilite de comun acord, în funcție de disponibilitate;
  • pentru întâlnirile online reprezentanții platformei B2B Meetings se ocupă de crearea link-ului de conectare (platforma Google Meet) și se asigură că întâlnirea se desfășoară în mod corespunzător;
  • doar furnizorii pot solicita întâlniri comercianților, bifând în platformă companiile cu care doresc să se întâlnească;
  • se vor programa și desfășura doar acele întâlniri acceptate de buyerii comercianților;
  • la o întâlnire pot participa una sau mai multe persoane din fiecare companie.

Costuri

Buyerii comercianților participă gratuit la întâlnirile programate în platforma B2B Meetings.

Costul întâlnirilor revine furnizorilor, după următorul plan de întâlniri:

  • pachet fără întâlniri incluse = ACCES GRATUIT (plata aferentă întâlnirii se face cu o săptămână înainte de data programată pentru întâlnire. 1 întâlnire = 250 € + TVA)
  • pachet 3 întâlniri = 650 € + TVA
  • pachet 5 întâlniri = 1.000 € + TVA

Mai multe detalii la b2bmeetings@bricoretail.ro